środa, 21 grudnia 2016

Sukienka z Shein :)

Hej kochani! Przedstawiam Wam kolejną moją stylizację :) Jest to sukienka przypominająca po prostu spódniczkę z długą, czarną koszulką. Do niej dodałam modne w tym sezonie kabaretki oraz kurtkę motocyklową z Zary. Niby nic nadzwyczajnego, ale jednak całość współgra jak dla mnie idealnie i ciekawie :) Żeby było cieplej oczywiście, założyłam czapkę z RedHot z pomponem. Czapki od nich są naprawdę świetnie wykonane! Dokładne linki do sklepów macie oczywiście pod zdjęciami. 

Podobne czapki zimowe możecie znaleźć TUTAJ

Fot. Adrianna Sokolnicka FANPAGE

Dress - SHEIN
Choker - ROSEGAL
Jacket - Zara
Winter Hat - RedHot (instagram: redhot.pl)

7 komentarzy:

  1. Look świetny, ale Twoje zdjęcie w tle na górze bloga mnie wręcz zauroczyło! Świetne:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zapraszam do mnie
    http://byzuzix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygladasz! Ty jesteś prześliczna, a look świetnie skomponowany! Super całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka i śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesto mam chęć zamowienia cos z SHEIN ale mam wiele obaw. Mozesz cos wiecej napisac o zamaeianiu z tej strony? :) super stylizacja,i cala resztę również odbieram pozytywnie. Masz style i wyczucie stylu. Będę zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna jest ta kurtka, muszę kupić taką na następny zimniejszy sezon:)

    OdpowiedzUsuń