poniedziałek, 26 grudnia 2016

Ostatni dzień świąt... :)

Już mamy ostatni dzień świąt. Jak u Was minęły święta? Spokojnie czy może dosyć chaotycznie? U mnie było bardzo sympatycznie no i oczywiście zjadłam tyle, że nie mogę teraz chodzić haha. Czuję się jak tzw. chodząca szafa :D Mam nadzieję, że dostaliście dużo prezentów i spędziliście miło czas z rodziną, bo przecież o to w tym wszystkim chodzi. :) Najbardziej mi się podoba w tych świętach to, że można się w końcu spotkać z całą rodziną i usiąść do jednego stołu!

Przedstawiam Wam bluzę ze Świętym Mikołajem z DRESSLILY. Jak dla mnie jest mega urocza, prawda? :) i oczywiście świąteczny choker i kolczyki od ZAFUL. Piszcie w komentarzach jak u Was minęły święta, jestem bardzo ciekawa! Buźka!


 Sweatshirt - DRESSLILY
Choker - ZAFUL
Earrings - ZAFUL

5 komentarzy:

  1. Bardzo milo spedzam swieta i staram sie najmniej siedziec w telefonie bo to jednak swieta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaakie cudeńka!!<3
    Mega sweterek, uwielbiam takie:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek uroczy 💓 moje święta też były mile spędzone, choć daleko od domu i mamy.. Z niecierpliwością czekam na następny rok 😊

    Pozdrawiam z Manchester 😁
    Www.marlena-parr.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie rownież sympatycznie, od Wigilii już spokojnie + niestety ciąża spożywcza, teraz detoks! :))
    Super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta stylizacja od razu przyciągnęła moją uwagę - śmiesznie, świątecznie i z klasą - bomba! Trzymaj tak dalej!
    www.guesswhat.pl pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń